Mindig elkezdeni a legnehezebb, de ha tényleg szeretnéd, hogy a benned lakozó rossz kedv mosolyra fakadjon, akkor nagy levegő és próbálj ki valamit a következő 9 tippből. Nőként a leggyakrabban egyszerre több dolgot kell csinálnunk és az esetek többségében pörgünk és csináljuk, de elérkezik az a pont mindenkinél amikor kicsit elfárad, belefárad.

Ami Nekem segíteni szokott átlendülni ezen a nehéz ponton:

  • Sétálj a természetben
    Gondolkodtál már azon, hogy a 24 órából mennyit töltesz a szabadban? Aki Pesten él ő valószínű az átlagnál még kevesebbet.
    Sétálj erdőben fák között, egy tó parton, vagy csak egyszerűen egy mezőn. A természet apró szépségei biztosan új erővel töltenek fel és mellette még a D vitamin is magadba szívod. Sokan attól sem idegenkednek, hogy megölelgessék a fákat, nekem őszintén szólva ez egy kicsit idegen. Én megmaradok a fűben ülésnél, számomra ez is kellő energiát biztosít.
  • Kényeztesd magad
    Rengeteg olyan apróság van, ami nem kerül sok pénzbe mégis egy kicsit kényezteti a testünket, lelkünket. Nekem ide tartozik tejszínhab a kávéra, kádban fürdés nagy habok között, valami különleges arcmaszk, egy új körömlakk, egy képekkel teli újság – aminél még sokat olvasni sem kell 😉
  • Alkoss valamit
    Nem is biztos, hogy mindig tudatosul benned, hogy most valamit alkottál. A főzés, sütés rutin feladat és valójában ilyenkor is alkotsz valamit. Ha számodra ez okoz örömet, akkor próbálj ki valami új receptet.
    Én az évek során rengeteg virágkötészeti kelléket halmoztam fel, így szinte bármikor tudok valamit alkotni. A legtöbbször találok rá alkalmat, hogy valakinek oda is ajándékozzam, így kettős az öröm 🙂
  • Nézegess képeket
    Én vizuális típus vagyok és imádom nézegetni a képeket legyen az lakberendezés, virágok, ruhák, kiegészítők bármi. Pinterest nézegetése mindig új ötletekkel és energiával tölt fel. 🙂 Ezen kívül a magazinokat, katalógusokat is nagyon szeretem. pl. az ikea katalógus is szuper képekkel van tele
  • Olvass
    Nagyon szeretek olvasni és igyekszem szélesíteni a látóköröm azzal, hogy más típusú könyveket olvasok. Kérj másoktól könyv tippeket. Én volt már, hogy egy zárt facebook csoportba kértem könyv ötleteket és nagyon hasznos volt.
  • Készíts tervet
    Ha gyakran érzed azt, hogy elúszol a tennivalókban, nagyon jól jönnek a listák. Többször szembesültem már azzal, hogy utána gyorsabban haladtam a dolgokkal, jobban be tudtam osztani a szűkös időmet és persze jó érzés volt pipálni.
  • Hallgass valami új zenét
    Nekem ebben nagy segítségem a férjem, aki sokkal több zenét hallgat mint én. Ahogy a könyveknél itt is kérhetsz másoktól ötleteket, vagy megnézheted a youtube javaslatait, vagy akár a különböző zenei toplistákat.
  • Menj el valami új helyre
    Nem kell feltétlenül külföldre, vagy nagyon messzire menni. Biztos vagyok benne, hogy a közeledben is vannak olyan helyek ahol még nem jártál. Nálunk még kicsik a gyerekek és mi a nyáron például új játszóterekre mentünk el vele és mindenki nagyon élvezte. Apró változás a hétköznapokban mégis más új ingerek érnek.
  • Tegyél meg valamit, amit eddig halogattál
    Még csak nem is kell kimozdulni otthonról 😉 Biztosan akad olyan tennivaló otthon, amit már jó ideje halogatsz. Sajnos a halogatás nagyon sok energiát elvesz. Elég egy dolgot kipipálnod a halogatás listáról és biztosan jobban fogod magad érezni. Nekem pl. vannak a lakásban olyan területek ahova csak úgy leteszem amit éppen nem tudok hova tenni. Elég rövid idő után eljön az a pont, amikor már nehezen veszem rá magam az elpakolásra. Ha szerencsés vagy neked nincs ilyen pont, de lehet hogy nálad épp a vasalni való várat magára 😉

Amikor végig nézed az én listámat, mindig a végeredményre próbálj koncentrálni és ez segíteni fog elkezdeni. 🙂 Biztos vagyok benne, hogy utána jobban fogod magad érezni és már a mosoly felé fog billenni a mérleg.

A legjobb, ha már van saját listád és tudod, hogy Téged mi az ami feltölt kikapcsol 🙂